Im back

Ja, det var längesen nu, men tiden går fort när man har roligt.
 
Det har ju varit karnevalen. Det var helt okej med karuseller och sånt. Vill ni läsa om hur jag skämde ut mig så gå in på Ayaahs blogg och kolla. Jag ville hänga mig, det var såååå skämmigt.
 
Annars jobbar jag för det mesta. Det är mycket som händer runt omkring, men det är inget som är värt att nämnas.
 
Som jag längtar till Ramadan. Ni kommer få läsa mer om min resa att hitta Islam senare, har bara för mycket att tänka på nu.
Ska iaf bli skönt att rena sig och börja om på nytt. Önskar att alla kunde uppleva dom känlorna jag har fått känna.
 
Ska iaf lägga mig nu om Ayaah kan sluta störa mig med sina kommentarer haha.
 
Vi hörs imorgon kanske.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du blivit muslim nu?
Helt underbart i så fall.
Så länge du känner att det är rätt så är det rätt.
Gör du ramadan till fullt och pricka?

2012-08-03 @ 12:26:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0