Islam is the way

Ja, fastan fortsätter rulla på och nu på tredje dan så känner jag att jag börjar vänja mig.
 
Vet ni vad? Nu ska jag berätta helt.
Inom den närmaste tiden, förmodligen innan Ramadan är slut, kommer jag att konvertera till Islam. Har mött mycket negativa kommentarer och fördomar när det gäller detta, men bryr mig inte det minsta.
Har ju alltid kännt en connection till Islam, men dom senaste månaderna har det varit på riktigt.
Detta var inte alls planerat från början, men man kan bara neka och blunda till en viss gräns. Det har varit så många tecken så kan inte ens räkna hur många.
 
När klockan börjar närma sig typ 21.40 och det är dags att bryta fastan känner man en sån riktig känsla av accomplishment. Det går typ inte att beskriva. Man är helt förväntansfull och pirrig.
 
Det är rätt väg helt enkelt. Frågor på det?
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner du att du gör rätt, så gör du rätt!

2012-08-03 @ 12:34:48
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0