Glöm dom som vill sänka dig

Ja, låten är gammal men har inte tänkt på att lägga upp den.
Är ju inte glad för musik på svenska, men denna är riktigt bra. Kanske för att han säger exakt vad jag tycker.

Man väljer själv om man ska låta nån trycka ner en och få en att må dåligt. Har sagt 1000000 gånger att man inte ska underskatta sig själv. Tycker jag inte om nån skiter jag i den personen. Går inte runt och snackar skit eller skriver om den personen 74 miljoner gånger på Facebook.
Det är skillnad på att snacka skit och på att säga sin åsikt om man kommer in på att prata om nån.

Hatar ingen jag har träffat i mitt liv. Tänker inte ens på vem jag har nåt emot, är för upptagen med att tänka på dom som betyder nåt.

Palla låta nån ta energi från en.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0