Friday night

Jobbade som vanligt till 14 idag. Fick reda på att jag ska va på det stället till minst augusti, så hurra för det.
Träffade en väktare på jobbet idag som va sååå snygg. När jag och en kollega gick in nånstans och stängde dörren när han va utanför sa jag med min vanliga höga röst "Asså OH MY GOD, så snygg han är!" Sen när vi kom ut igen så stod han kvar och enligt min kollega så tittade han på mig hela tiden, så han hörde förmodligen vad jag sa, haha. Man tänker inte på att dörrar är rätt tunna, haha.

Men asså, killar i uniform. Finns det nåt bättre? Utom i militäruniform såklart.

Sen efter jobbet träffade jag Josse en snabb runda. Väntade på henne utanför hennes jobb och sen hade vi följe hem.

Annars har jag bara städat och tagit det lugnt. Ringde till Com hem också och skällde på dom om en faktura. Men det löste sig som tur va.

Imorgon händer inte så mycket förutom att jag ska övningsköra. Är fortfarande så nervös alltid innan, men bara man tar det lugnt och planerar sin körning så brukar det gå bra.

La mig för en stund sen så ska ligga och se lite saker på datan och sen sova. Sov en timme innan så känner mig mest seg snarare än trött. Men är ledig imorgon så det gör inget.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0