Chest pains

Som ni vet har jag varit väldigt stressad (för att uttrycka det milt) den senaste tiden.
Sen igår har jag haft ont i bröstet varje gång jag har dragit ett djupt andetag. Googlade lite på bröstsmäror och vad kom upp om inte stress och stress på jobbet.

Har sagt många gånger att jag kommer gå in i väggen och få en hjärtattack innan jag fyller 30. Måste verkligen försöka få ner stressen och oron jag känner hela tiden.
Man kan inte gå runt med bröstsmärtor, huvudvärk, sömnproblem, trötthet, stress osv hela livet.

Det är bara lite svårt att stressa mindre på jobbet. Där måste man ju gå fram och tillbaka mellan folk som man ska till. Det är ju liksom det jobbet handlar om i hemtjänsten.

Den senaste tiden har jag tänkt 'undra hur lång tid det är tills jag kommer kollapsa helt plötsligt'. Men sen tänker jag att jag har inte råd att va sjuk. Även om min hyra är låg är det en massa annat som ska betalas.
Skulle behöva va ledig iaf 3 veckor, men det är bara en dröm.

Får försöka lösa det på nåt sätt så jag kan varva ner och leva i nuet och inte ha hjärnan på vad som ska hända. I hjärnan är jag aldrig där kroppen är utan den är hur långt fram som helst.

Måste verkligen göra nåt åt det nu för när man ligger där som ett vårdpaket som samhället får betala för är det ingen som tackar en för allt man har gjort.

Ska ta två Panodil nu för min huvudvärk och sen vänta på att jag ska iväg och övningsköra.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch låter inte bra :/ hur är de med kost och motion ? De är ju superviktigt

2012-03-17 @ 14:26:42
Postat av: Maria Ester <3

Anonym sv: Det är väl sådär. Har gått ner i vikt den senaste tiden eftersom jag inte orkar äta för jag är så trött hela tiden. Men får ta tag i det också.

2012-03-17 @ 15:08:36
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre snart!!!! Så jobbigt att stressa och må dåligt

2012-03-17 @ 20:53:20
Postat av: Maria Ester <3

Det blir det säkert. Bara jag lugnar ner tempot lite :)

2012-03-18 @ 01:26:03
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0