Bloggslarv

Oj, vad det har slarvats med bloggandet. Men saken är den att jag har tappat lusten lite till att blogga. Innan älskade jag det och skrev typ minst 5 inlägg om dan. Men den senaste tiden har det varit mer av pliktkänsla.

Det händer inget speciellt som är värt att skriva om. Jag jobbar och träffar Ayaah alltid annars resten av dygnet och nån enstaka gång nån annan. Mer än så är det inte.

Ska inte ta bloggpaus, men kommer skriva när jag känner för det istället.

Ayaah igår: 'Fan vad det är kallt. Jävla Sverige. Var fan är Jimmie Åkesson när man behöver han så han kan utvisa mig till ett varmare land?' Hahahahahahaha!!

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Åååh vad roligt att din kompis börjat blogga!

2012-05-21 @ 15:09:38
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Jenilita

HAHAHHA den kommerntaren va klockren typiskt en sak som min kille skulle säga haha

2012-05-25 @ 10:31:38
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0