Igår och idag

Ja, det blev inget bloggande igår. Har märkt att det har börjat slarvas med det, men det blir säkert bättring med det.

Igår var jag bara och jobbade och så. Sen gick till Ayaah som vanligt. Kom hem lite innan 02 för jag inte fick gå hem innan Ayaah hade somnat, söte <3.

Vaknade vid 06 av bussen som körde utanför och folk som skrek och så. Men måste ha fönstret öppet hela tiden för dör utan luft. Men släpade mig ilsket upp och smällde igen fönstret och somnade om.
Vaknade vid 09 och ringde och väckte Ayaah, sen låg jag och vilade typ en timme innan jag gick till henne.

Så väntade som vanligt i 100 timmar innan hon blev klar och sen följde jag henne till stationen för hon skulle till skolan. Efter det åkte jag hem. Gick in och duschade och kom ut därifrån för en liten stund sen. Nu ska jag städa här för det behövs verkligen.

Här nere kommer en helt onödig video. Jättetråkig, men det får va så, haha. Ville inte vända kameran mot mig för jag såg verkligen hemsk ut innan, men ska fixa mig nu så man ser ut som folk igen.

Hörs sen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fast jag vet vilken Eva hon menar ;)

2012-05-08 @ 16:34:09
URL: http://elite.devote.se
Postat av: Lotta

Haha, för jag bara vet det.. lite som att jag är synsk ;)

2012-05-08 @ 22:42:07
URL: http://elite.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0