Tisdag

Har inte bloggat på flera dagar men ändå har ni läsare hängt kvar.
 
Jag jobbar ju typ hela tiden. Det går rätt bra denna veckan så det är skönt.
 
Har tänkt rätt mycket dom här senaste dagarna och jag måste verkligen börja ta tag i saker som jag har lagt på is dom här senaste månaderna. Det är, som min favoritperson i hela världen sa till mig, aldrig för sent att bättra sig så ska komma ihåg det.
 
Livet nu rullar på rätt bra. Det har hänt mycket men det är över nu. Och även om man fortfarande har lite men efter det när man tänker tillbaka på det så är det bara att blicka framåt för man kan inte change the past.
 
Det blir bra detta, det brukar bli så.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild och så bra budskap!

2012-10-13 @ 20:30:20
URL: http://www.emmsan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0