Turn to Allah, he's never far away

Sitter och som vanligt tittar på videos på Youtube om människor som har konverterat till Islam.
Satt nu och tänkte på hur det kommer va när jag konverterar och bara började gråta. Tror att den känslan kommer att va helt obeskrivlig som man bara känner en gång i livet.
 
Kan inte med ord beskriva min tacksamhet att jag av alla människor som förtjänar det så mycket mer har fått chansen att inse vilken väg som är den rätta. Att Allah ser just mig och vägleder mig till det som är rätt.
 
Hur kunde det ta så lång tid innan jag insåg att den här vägen är den rätta? Men jag vet att jag va tvungen att va redo.
En helt ny värld har öppnat sig och jag vill aldrig lämna den.
 
Det finns inget som har känts så rätt. Har alltid varit så vilsen men nu har jag hittat friden och harmonin jag alltid har velat ha. Kände redan för några år sen att jag har hittat mig själv och min inre frid men det va ändå nåt som fattades men kunde bara inte komma på vad. Men nu vet jag för nu är jag helt complete.
Jag har hittat det som fattades mig.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0