Jag älskar dig <3

Hur kan man älska nån så mycket som jag älskar dig? Varje sekund jag är med dig har jag en känsla i mitt hjärta som bara utstrålar kärlek.

Om ni alla bara visste hur mycket jag älskar Ayaah. Hon är den finaste människan i hela världen. Sa till henne senast för en stund sen att jag är så fruktansvärt glad att jag har träffat henne.
Det finns ingen som har fått mig att må så bra som hon.
Har aldrig släppt in en annan människa inpå livet men med henne kan jag berätta precis allt.

Har berättat saker för henne som jag egentligen hade tänkt att ingen nånsin skulle få reda på som jag hade tänkt ta med mig till graven.


Är så tacksam att jag får spendera varje dag med henne. Visste inte att det fanns så underbara människor och att jag skulle få bli så lyckligt lottad att få en sån person i mitt liv.

Älskar till och med när hon alltid har nån idé för sig som hon drar in mig i som oftast slutar med att vi get in trouble big time, haha.

Även när vi bråkar så känner jag bara kärlek för henne. Vi har gått igenom mycket men ändå har vi klarat oss för att vi har haft varandra.

Jag hoppas att vi aldrig kommer att gå skilda vägar för jag vill ha dig i mitt liv föralltid.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att höra att du mår bra :) Känslan du beskriver är underbar!

2012-09-24 @ 20:47:01
URL: http://www.emmsan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0