Om ni bara visste

Snacka om att det är tröttsamt att höra på folks negativa attityder när jag berättar att jag ska konvertera till Islam.
Jag tar åt mig Islam mer och mer för varje sekund som går och jag älskar varje stund av det.
 
Alla får ha sin åsikt, absolut, men att försöka få mig att 'komma ur det' istället för att glädjas åt att jag för en gångs skull har hittat rätt väg efter en massa dåliga och ogenomtänkta omvägar är inte okej nånstans. 
 
Som jag har sagt innan så svarar jag mer än gärna på folks frågor, vad dom än är, men att visa avsmak för det får mig att vilja skaka vett i dom direkt.
Jag har aldrig nånsin varit rädd att lämna folk som inte passar mig och är verkligen inte det nu heller.
Vill man inte acceptera den jag har blivit är det bara att vända och gå. Jag kommer aldrig gå efter. Har aldrig gjort det innan och kommer absolut inte göra det nu.
 
Är fortfarande samma person jag va innan. Min tro ligger hos mig i mitt hjärta och jag vet vad den betyder för mig. Mer än så är det inte.
 
Kan inte folk bara sluta att döma andra och istället va glada för deras skull?
Det låter som något som skulle va självklart men det är det tyvärr inte. Verkligen en sorg för omvärlden. Inte konstigt att världen ser ut som den gör.
 
Kärlek&Respekt

 Och en annan.
 

Just to name a few.

Kommentarer
Postat av: Emma

Försök att INTE bry dig om vad andra tycker. Känner du att Islam tilltalar dig, så klart du ska konvertera :) Inget fel med att göra det :P

2012-09-18 @ 18:50:22
URL: http://www.emmsan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0