Amnesia

Har märkt den senaste tiden att mitt minne har blivit jättedåligt.
För det första så kommer jag aldrig ihåg vilken dag det är. Men det är nog inte så farligt.
 
Men kommer inte ihåg nånting numer. I början av veckan frågade nån mig vad jag hade gjort i helgen. Jag tänkte och tänkte men kom inte ihåg nånting.
 
Nu för nån dag sen kom jag att tänka på en tjej jag alltid hade följe med till och från jobbet i några månader i vintras och våras. Sen kom jag på att jag inte har sett henne sen dess. Ändå träffades vi varje dag, men jag märkte inte ens när hon försvann. Har inte ägnat det en enda tanke.
 
Sen glömmer jag typ hela tiden vad jag skulle säga om jag inte säger det direkt.
 
Man får i alla fall hoppas att det blir bättre.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0