Almost there

Har tänkt på en sak nu dom senaste dagarna.
Som ni vet så gick jag in i väggen våren 2012 så det small om det. Och önskar verkligen inte ens det till min värsta fiende.
 
Men iaf, så har jag ju sagt att jag tappade typ all energi och blev typ instängd i mig själv och att det kunde va massa folk och ljud omkring mig men jag va ändå helt väck och hörde inget av det utan bara satt i mina egna tankar.
 
Men nu den senaste tiden har jag känt att jag har kommit tillbaka nästan helt. Känns som jag är den jag var innan till ungefär 95 % nu men att jag ändå är en annan person. På ett bra sätt. Har utvecklats och förändrats på många olika plan och bara till det bra sättet.
 
Det är fortfarande många saker som ska falla på plats, men det kommer ordna sig.
 
Tycker bara att det är synd att det skulle ta så lång tid, men det kanske behövdes.
Är iaf inte rädd mer för att slappna av och känna glädje. Tror inte mer att bara för jag är glad så kommer nåt dåligt hända. Vissa saker som händer är bra och andra är dåligt. Det är bara att acceptera.
 
Hoppas att ni alla aldrig behöver uppleva nåt sånt. Det är hemskt att inte känna igen sig själv och känna som att den man har blivit inte stämmer överens med den man egentligen är. Men typ man har ingen kontroll över det iom att man inte har nån energi till att ens orka reflektera över det.
 
Även om ingen av oss kan förutse framtiden så kan vi iaf va säkra på detta: Det blir bättre in time, det gäller bara att hang in there och jobba hårt för då kommer det, jag lovar.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Härligt att du kommit tillbaka you go girl! Vilket fint foto på dig <3

2013-12-05 @ 18:41:44
URL: http://www.jenilitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0