Önska jag kunde ändra på det

Ibland borde jag tänka till innan jag gör nåt.
 
Har tänkt dom senaste dagarna att jag inte har tänkt på henne lika mycket dom senaste veckorna. Men nu från ingenstans så startade jag låten som påminner mest om henne och jag fick direkt den obehagskänslan och sorgen som jag har känt hela tiden sen den hemska dagen i våras.
Nu kan jag inte sluta lyssna på låten.
 
"Önskar jag kunde ändra på det så det aldrig skulle hända. Önskar jag kunde vända spåret och se dig återvända".
 
Hade glömt hur jag spenderade varje dag på jobbet med att stänga in mig på toan så ingen skulle se och sätta mig på golvet och luta mig mot väggen och sen gå ut därifrån med ett påklistrat leende och skratta falskt med dom andra.
Hur det va ångest att vakna varje morgon och inse att det inte va en dröm.
Att inte ha tid att sörja och tänka igenom vad som hade hänt.
 
Dom säger att tiden läker alla sår så vi får väl se.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0