Elite

 
Vet ni vad jag älskar? Att dom som beter sig äckligt alltid får sitt straff.
 
Har ju berättat för er att jag fick sparken från mitt gamla jobb för folk snackade skit. Började ju jobba på Bredbandsbolaget sen där jag fortfarande jobbar. Och nu ska jag till Stockholm för att ta emot ett pris för att jag är den bästa säljaren i Sverige. Låter trevligt med priser, pengar och hela köret.
 
Asså, fattar ni? Jag är den bästa säljaren i Sverige! Det känns fruktansvärt bra. Fick reda på det förra veckan att jag har vunnit. Som jag har kämpat för att vinna, men it has finally paid off.
 
Så den 31 januari åker jag till Stockholm. Är såååå excited.
När tävlingen var igång sa jag till folk att jag bryr mig inte så mycket om priser och pengar utan det enda jag är intresserad av är att kunna sätta "Sveriges bästa säljare" på mitt CV, för då kan jag få jobb var som helst inom försäljning.
 
Tävlingen höll på i två månader och jag va så nervös varenda dag för jag ville verkligen vinna.
 
Den bästa känslan är ju såklart att alla äckliga idioter som trodde att dom kunde förstöra med sitt skitsnack är kvar i slavarbete medan mitt liv leker, så vill rikta ett stort tack till dom "människorna" för det hade aldrig blivit såhär utan dom.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Duktigt Maria:)

2013-01-18 @ 21:12:02
Postat av: daabjo.blogg.se

bra jobbat

2013-01-29 @ 18:01:28
URL: http://daabjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0