Det räcker helt enkelt

På riktigt, det räcker nu.
 
Palla att jag ens vågar klaga när det är lätt fixat och andra har det 1000 gånger värre.
Idag blir sista dagen, sista minuten, sista sekunden som mitt förflutna har nån makt över mig.
Det är bara att acceptera allt som har hänt och gå vidare.
 
Mitt äckliga förflutna kommer aldrig mer göra så att jag inte ser mig för den jag är. Aldrig mer kommer det få mig att sluta se mitt riktiga jag och ta energi från mig. Det har gått för lång tid nu.
Tack och lov för en person som såg mig fast jag inte ville synas, som har fått mig att inse på riktigt vad jag gör fel.
 
Detta är sista gången jag skriver i 200 km/h och mitt tangentbord ser ut som ett hav för jag inte pallar hålla tillbaka det.
 
Det kommer bli så skönt att slippa det för orkar inte känna det mer. Det har hänt och det finns inget man kan göra åt det. Kan inte fatta att jag till och med funderade starkt på att gå tillbaka till mina gamla äckliga vanor bara för att känna kontroll.
 
Det räcker, helt enkelt. Det räcker.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0