Peace be upon her

Har försökt förtränga henne typ hela veckan och det har funkat sådär. Varje gång hon dök upp i mitt huvud dom senaste dagarna så skakade jag bort det.
 
Men nu kom det helt plötsligt från ingenstans.
Lyssnar på den låten som påminner mest om henne. Den som jag alltid lyssnade på när det precis hade hänt. Varje dag på tåget på väg till jobbet så ställde jag mig vid fönstret och kollade ut hela resan och tänkte på henne och lyssnade på den låten om och om igen.
 
Det enda man kan göra är att be till Gud att hon vilar i frid och har det underbart. Allt hon förtjänar finns det inte nog av i hela världen för då hade denna jorden varit den lyckligaste och underbaraste saken som fanns.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0