You are amazing

Jag blir verkligen ledsen när jag ser hur vissa tjejer ser sig själva. Mitt hjärta går verkligen ut till unga tjejer i tonåren.
Den pressen dom känner och hur viktigt dom tycker att andras åsikter om dom är.
 
Vi kan nog alla komma ihåg hur det va när vi själva va i den åldern. När kompisar, smink, uppmärksamhet, alkohol, hemmafester och killar va det viktigaste i som fanns och man trodde världen kretsade runt det.
 
Det är så otroligt många som skadar sig själva på både det ena eller andra sättet bara för att dom tror att dom ska bli lyckligare på det sättet.
Kom ihåg att nån som får en att känna sig mindervärdig inte är värd minsta lilla av ens tid och deras åsikter räknas inte det minsta.
 
Det finns ingen i hela världen som är värd att nån annan överhuvudtaget ska sätta ett rakblad mot huden, svälta sig, spy upp maten, döva smärtan med alkohol eller droger osv.
 
En dag kommer ni alla inse hur fina ni är och att ni är perfekta precis som ni är. Och jag hoppas den dagen är idag.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0