Christmasfairytale

Ja, nu är julen också över för detta året.
Dagen har varit väldigt mysig och speciell. Bättre än vad jag nånsin trodde att den skulle bli.
 
Är fortfarande proppmätt, känns som jag inte kommer äta resten av veckan. Kalkonen satt där den skulle, haha.
 
Ligger bara i soffan nu och sneglar lite smått på Pretty woman på tv.
Synd att dom visar alla bra filmer på julafton, man får beslutsångest. Har iaf sett Svensson Svensson-julavsnittet. Hade glömt bort det, men råkade slå över på det av en slump, så det var roligt.
 
Hoppas iaf att ni har haft en underbar och mysig jul.
 
Förresten, glöm inte att följa mig på Instagram där jag uppdaterar med bilder varje dag: mariaester7.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0