I'm really his

Äntligen så har jag internet igen.
Har känts lite Lilla huset på prärien under den tiden det va borta, men nu är det ordnat iaf.
 
Sitter i min ensamhet nu och tittar på Dr Phil.
Har en sån glad känsla i min kropp så jag sitter och ler hela tiden. Hade en fantastiskt bra dag på jobbet, sen kom jag hem. Efter ett tag ringde Carro och frågade om jag var hemma, så gick och träffade henne och Mikaella en stund, sen har jag bara varit hemma.
 
Är glad och tacksam för allt jag har.
Har ny jacka, nya skor och en ny telefon och dessutom de bästa människorna runtomkring mig. Det kan inte bli bättre.
 
Ska jobba extra på söndag iom att man förlorar så många dagar nu i december. Men sen är det 5 dagars ledighet mellan ons - sön så det är skönt.
 
Annars idag ska jag bara fixa tvätten och bära ner den i tvättstugan så jag slipper det imorgon bitti när det är dags.
Eller egentligen så är det för att ingen ska sno tvättiden iom att den startar klockan sju och det är inte en chans att jag går upp då för att tvätta. Så går egentligen ner och låser dörren och passar på att ta tvätten med mig, haha.
 
Vi hörs iaf så fort jag kan.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0