Så är det

Ja, då har det nya året kört igång och det har varit helt okej än så länge.
Det är en hel del som händer nu och jag trivs. Saker börjar efter många om och men att falla på plats och det känns bra.

Är tacksam över människorna jag har i mitt liv. Ayaah behöver vi inte ens nämna eftersom det hon gör och har gjort för mig varje dag inte går att beskriva med ord. Sen att jag har fått tillbaka kontakten med folk som jag tappade kontakten med och sen nya människor jag har träffat. Det är bra helt enkelt.
 
Ska in i duschen nu och fixa mig sen och sen ut på hemligt uppdrag. Det är spännande att inte veta riktigt hur det kommer bli med vissa saker.
 
Dessutom så är jag helt förvånad över hur mycket arabiska jag har lärt mig, förstår det mesta nu haha.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0