I found myself when I found you

Ja, idag har varit en händelserik dag.
Var på jobbet och sen hände lite andra saker.
 
Vill bara skrika ut min lycka att jag har lämnat en massa bakom mig och att det känns som jag lever i den riktiga verkligheten nu.
Det var en 2-årig svacka men kan ibland inte komma över att jag har vaknat upp ur min "koma". Jag är tillbaka fast mycket klokare och med en helt ny syn på saker.
 
Har växt upp helt enkelt. Det tog tid, men sent ska syndarn vakna, haha. Nej, men låtsas iaf inte va nåt jag inte är på grund av vad andra säger och tycker. Är inte ute efter att skaffa mig fiender eller va ovän med nån. Vill bara leva mitt liv med folk som är viktiga för migoch som gör att jag kan leva som jag vill, i lugn och ro.
Det är det jag vill. Har ju alltid varit den som favoriserar folk och så är det nu också men det är på ett annat sätt nu.
 
Ja, det va väl det som gällde idag.
 
Hörs så fort det går igen.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0