Sov gott vackra ängel

Kan inte fatta att det är ett år sen idag. Ett år sen din vackra själ lämnade jorden.
 
Om du bara visste hur mycket jag saknar dig, hur underbar jag tyckte att du var.
 
Detta året har varit fruktansvärt och saknaden har varit obeskrivligt tung.
Saknar ditt skratt och hur du berättade dina historier från när du va yngre. Hur jag alltid skrattade åt dig med dina åsikter.
 
Om man bara hade kunnat spola tillbaka tiden ett år och en dag så det aldrig skulle hända. Om jag bara hade kunnat se dig återvända. Om jag bara hade fått en enda dag till med dig. Om jag bara hade fått höra ditt fina skratt en sista gång. Om jag bara hade vetat att den där dagen va sista gången jag skulle se och röra vid dig hade jag tagit dig i mina armar och aldrig släppt dig.
 
Jag saknar dig så mitt hjärta håller på att gå i bitar.
 
Det känns skönt att veta att himlen har fått tillbaka sin finaste ängel och jag förstår att dom ville ha dig tillbaka så snabbt igen.
 
Sov gott.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0