I can't believe you're mine

Idag har varit en både mysig och jobbig dag. Men det känns som att 1000 kg har lyfts bort från mina axlar.
 
Annars var jag och Jessica och några andra i Barsebäck idag vid stranden. Det va fint väder idag så vi åkte till Netto och köpte korv och sånt och sen vidare till Statoil och köpte en engångsgrill.
Satt där i Barsebäck i några timmar och bara pratade och skrattade.
 
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Sen på kvällen gick jag bort till Emelie där hon och Jessica var så vi såg Idol och så. Jessica lärde sig att dansa dabke också. Hon va så duktig, hoppas jag kan visa er videon, haha.
 
Får se vad som händer imorgon, har lite inplanerat på kvällen, men ska nog bara ta det lugnt under dagen.
 
Här nere kommer lite bilder från tidigare i veckan.
 
Kärlek&Respekt
Jag och Belma på väg till jobbet nu i veckan
 
Jag och Emelie igår kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0