You've touched my soul

Snacka om att idag har varit en lat dag.
Vaknade vid 14 och låg kvar till typ 16 tror jag.
 
Gick sen upp och gjorde frukost/middag .. breanner? Blandning av breakfast och dinner borde väl heta så.
 
Nu är klockan helt plötsligt 23 och jag har precis städat undan här och gjort köket skinande rent.
Håller på att ladda ner Beck - Pojken i glaskulan så ska se den och sen sova. Det är ju en ny arbetsvecka imorgon så bara att gilla läget.
 
Once again vill jag bara skrika ut hur bra jag har det nu och att dom jag har runt mig nu får mig att må underbart.
Som låter mig va den jag är och jag känner mig aldrig stressad numer. Jag är inte allas bästa vän mer och den som alltid kommer springande så fort nån behöver nåt och det känns fantastiskt.
 
Vi hörs så fort det går igen.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0