You're the one I wanted to find

Jaha, redan helg igen.
Denna veckan va nog min bästa vecka hittills på jobbet sen jag gick tillbaka till att vara säljare igen. Skönt!
 
Sitter hemma nu och har inget att göra. Ska städa i köket nu och sen funderar jag på att prova mig på att baka, hemmafru som jag är, haha.
Har ändå inget att göra så kan lika bra passa på.
 
Man kanske ska prova kladdkaka. Eller sockerkaka. Eller, jag vet inte. Har typ aldrig i hela mitt bakat, inte så det har varit ätbart iaf.
Om allt går fel så får det bli bröd.
 
I somras försökte jag mig på att göra en kladdkaka. Ja, det blev typ ingen insida. Det va bara luft. Tyckte att jag hade följt receptet till punkt och pricka, men efter långt om länge kom jag på att jag inte hade använt nåt mjöl. Så det var inte mycket att göra åt, haha.
 
Ja, det blir spännande att se hur det blir. To be continued.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: daabjo.blogg.se

Hahaha....hur kunde du missa mjölen :D:D

2014-10-03 @ 23:12:19
URL: http://daabjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0