Rösta rött imorgon

Ja, nu med en dag kvar till valet är det hög tid att berätta för er vad jag tycker.
 
Har väl pretty much samma tankar som jag alltid har haft. Väldigt vänster, men ändå inte det minsta feminist.
Det här med feminism, hen-debatten och allt annat som har med det att göra tycker jag är det onödigaste och tramsigaste och mest slöseri med tid som har varit nu den senaste tiden.
 
Ska inte predika nu så vill bara säga till er att det är jätteviktigt att rösta. Och rösta absolut inte blankt! Det är nog väldigt få som håller med om allt ett parti säger men alla har en åsikt så välj det som passar er bäst.
Ni vet ju hur jag känner med feminism så det håller jag inte med om, men min röst kommer ändå att gå till Socialdemokraterna imorgon i riksdagsvalet och på Vänterpartiet i landstinget och kommunalt för att det passar mest in på mina värderingar.
 
Rösta, rösta RÖSTA!
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0