He's my Valentine

Ännu en underbar dag har passerat och denna gången var det till och med Alla hjärtans dag. Tänker som vanligt inte gå in på några vidare detaljer, men den kunde inte varit bättre.
 
Nu gör jag det jag vanligtvis gör på lördagskvällar - ligger i soffan och tar det lugnt, så allt är i sin vanliga ordning.
 
Har saker att se fram emot imorgon också så det känns verkligen skönt.
 
Something tells me att denna helgen kommer att bli helt perfekt.
 
Här nere är iaf en bild från idag. Och ja, jag vet. Mina ögonbryn ser katastrofala ut för att jag har varit av med min pincett, men hittade den för en stund sen när jag råkade välta ut hela min sminkväska, tack och lov.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0