My lonely days are gone thanks to him

Allting går verkligen framåt och varje dag känns helt underbar.
 
Helgen har varit lugn och skön. I lördags hände inte så mycket, var hemma mest av dagen. Sen igår hade jag lite alonetime så tog bussen till Helsingborg och gick runt där i stan.
När jag kom därifrån hade jag med mig en klänning, en kofta och ett par skor. 
 
Sen resten av dan var det bara bra saker som hände. Så med andra ord har det varit en väldigt bra helg. 
Men snacka om att man blev besviken när tidningen hade skrivit en massa om att det skulle va åskkaos, men det var inget att hänga i julgranen. Förväntade mig att det skulle bli som förra sommaren. 
 
Sitter på jobbet nu och känner mig rätt trött. Det blir nog tidigt i säng idag.  
Är så fruktansvärt sugen på iste, så det blir snabbt in om Kvantum sen när jag är på väg hem.
 
Vi hörs iaf.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0