Can't wait to see where the future takes us

Måste bara säga att jag är så fruktansvärt tacksam för allt. För alla fina människor jag har i mitt liv.
Blir fortfarande förvånad när folk blir glada för min skull och att jag kan va glad fullt ut.
 
Älskar att va avslappnad och känna den harmonin och glädjen jag känner nu hela tiden.
Helgen kunde inte varit mer perfekt.
 
Idag började jag dan med att gå till tandläkaren. De borrade och nu när bedövningen har börjat släppa så känns det som jag har fått en smäll över munnen. Inte det trevligaste jag har varit med om precis.
 
Imorgon blir det synundersökning iom att jag inte har gjort det sen 2011. Ville hämta ut nya linser idag men tydligen så är det lag på att de måste göra en ny synundersökning för det har gått så lång tid. Att jag nästan är blind utan linser är ingen hemlighet, men jag hoppas att min syn inte har blivit sämre.
 
Nej, dags att jobba vidare.
 
Vi hörs.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0