Don't care about the nightmares cause he's my dream

Ligger och vilar nu efter att jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. 
Har haft mardrömmar nu i flera nätter. Nu inatt drömde jag hade blivit kidnappad av typ 3 stycken och jag försökte bli vän med dom för att komma därifrån. 
Sen igår drömde jag att det började brinna här hemma i köket och när jag försökte springa ut i hallen för att ta mig ut så var där helt plötsligt en vägg mitt där som jag försökte slå sönder i panik. 

Tror ju inte det minsta på drömmar. Drömmar är bara en blandning av allt man upplever, hör, tankar och ser på tv. 
Men brukar typ aldrig drömma mardrömmar, så konstigt att det kommer nu. Men det är nog bara nåt övergående. 

Dags att springa ner till tvättstugan så vi hörs. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0