He's shown me heaven on earth

Ja, tre dagars ledighet har börjat nu. Så fruktansvärt skönt. 

Idag har jag bara jobbat, sen lite annat och nu är jag hemma och bara ligger vid tvn. 

Idag när jag satt på jobbet så satt jag och tänkte på hur bra jag har det. Trodde verkligen inte att det kunde bli såhär, men tack och lov hade jag helt fel. 

Imorgon tänkte jag ha en dag för mig själv. Åka till stan och hämta ut nya linser och gå till banken och fixa min dosa som av nån anledning har låst sig trots att jag inte har slått fel kod. Hoppas bara att banken har öppet. 
Sen måste jag gå in om Kicks och köpa två parfymer som jag har velat ha länge. Så det blir skönt. 

Tänkte iaf ligga här vid tvn nån timme till och sen sova. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0