When it's true, it's true

Jaha, då sitter vi här igen med helgen för dörren. Okej, ja jag försökte va lite djup och poetisk.
 
Denna helgen händer det en hel del så det ska bli roligt. Älskar att vara förväntansfull när man vet att det kommer hända en massa saker.
 
Funderar på att göra ögonfransförlängning nu när lönen kommer. Det hade verkligen varit skönt så man iaf slipper den biten varje morgon innan jobbet.
Fast iofs så såg jag igår att jag kommer få över 4700 tillbaka på skatten så kanske väntar till då. Det kunde ju varit värre, haha.
 
Åh, vad jag längtar till denna sommaren. Tror den kommer va helt underbar. Det är så mycket som ska göras och ska hinnas med.
 
Sitter på min vanliga plats just nu, till vänster i soffan. Känner mig som Sheldon i The big bang theory, haha.
Har laddat ner några säsonger av Melrose place och jag är verkligen helt hooked.
Ja, ni 90-talister kommer säkert inte ihåg serien, men den gick på 90-talet, på tv3 om jag inte missminner mig och passar mig perfekt eftersom jag är helt beroende av såpoperaserier. Precis som realityshows. Är det bara jag som längtar tills Ex on the beach börjar?
 
Vi hörs iaf.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0