He makes me feel like an angel

Oj, vad dagarna går snabbt. 
Har ju tre dagars ledigt så det är helt underbart. 

Just nu kom jag precis hem från min powerwalk. Det är fruktansvärt skönt att gå själv i sin egen lilla värld i detta fina vädret. 
Ligger på sängen nu med en otrolig smärta under fötterna så jag låg här och funderade på om jag skulle hugga av mig dom. 

Annars i torsdags gick jag ut en runda med Layal och sen va en stund hos henne. Sen gick jag hem och somnade nästan direkt. 
Det va helt underbart att vakna igår och inse att jag var ledig. Så fixade lite här hemma och sen vid 19 gick jag bort och mötte upp Jessica och så gick vi en runda. Sen satt vi nog i nån timme utanför henne och bara pratade om saker. Det var helt underbart i detta vädret. 

Nu idag har jag inte gjort så mycket. 
Ska nog mest bara ta det lugnt. 

Vi hörs. 

Kärlek&Respekt
När jag va ute idag vid citadellet

Jobbselfie, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0