He's my perfect prince

Ligger just nu i sängen och njuter av att det äntligen är helg igen. 
Har varit trött hela veckan så det kunde inte kommit mer passande. 

Sitter ju som bekant på kundtjänst igen. Vi var några stycken som blev flyttade dit och vi skulle bara vara där ett tag och sen tillbaka till sälj. 
Sen igår så kallade min coach på mig och vi gick in i ett rum. Han sa att bara två av oss som blev flyttade dit skulle va kvar. Och den ena av dem var jag för att jag är bäst av dem alla. Tror aldrig jag har känt en sån lättnad för jag vill verkligen va kvar där. 

Han berättade vad han kräver av mig och att om jag fortsätter som jag har gjort så kan jag gå hur långt som helst. Perfekt!

Nu är mitt största problem att det är stopp i vasken och det har varit så sen igår. Ringde den jouren man ringer på helgerna men de tyckte inte att det var tillräckligt viktigt om det inte läcker från rören. Jaha? 
Undrar om de tycker att det är meningen att man ska diska i badkaret fram till måndag då. 

Får lösa det på nåt sätt nu då. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0