He's the only one

Ja det här typ vanliga helginlägget. 

I fredags hände väl inte så mycket. Var bara hemma då och tog det lugnt. 

Igår vaknade jag lite innan 7 av att jag hade (vad jag tror) nackspärr. Har aldrig haft det innan men det måste va så det känns. Vaknade av att jag sa "aj, aj, aj". 
Gick in och läste om det och det stod att det är bra att röra på sig för att hålla igång cirkulationen så åkte och handlade, stel som en pinne. 

Försökte ta det lugnt sen resten av dagen men det gick sådär. Måste alltid städa och ser jag ett dammkorn nånstans så måste det väck direkt så det kanske inte var så bra. En tröst på morgonen var iaf att dom visade tecknat på tv. Perfekt när man knappt kan röra sig. Kom med förslaget att skaffa lite Disneykanaler, men tror inte det kommer gå igenom, haha. 
Sen på kvällen visade de 10 orsaker att hata dig, Baksmällan och Baksmällan 2 så höll mig i soffan de sista timmarna. Okej, om jag ska va helt ärlig så såg jag aldrig klart Baksmällan 2 för jag somnade där i soffan. 

Just nu ligger jag i sängen och ska snart släpa mig upp så jag hinner göra frukost. Annars så händer väl inte så mycket. Ska bara städa nu när det känns bättre. Är inte helt bra men förhoppningsvis försvinner det under dagen. 

Nu började det precis ösregna så tror jag väntar en stund med att gå upp. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0