He's my support and everything

Ja, det var ett tag sen nu. 

Det har hänt en del. 
Har varit väldigt stressad den senaste tiden och mått lite sådär. Det har berott på jobbet och jag har inte kunnat va avslappnad riktigt och hela tiden tänkt tio steg fram och inte kunnat släppa det när jag kom hem. 
Så efter fyra år så kommer jag sluta på jobbet. Min sista dag blir den 14 oktober. 

Det känns faktiskt som en enorm lättnad och jag är glad. Så nu är det dags att ta sig ut på arbetsmarknaden igen och det känns skönt. Man behöver förnya sig, så man inte hamnar i hamsterhjulet. 

Kommer verkligen sakna mina fina kollegor. De är så bra allihopa och jag har haft så roligt. 
Men nu får vi se var jag får jobb. Har funderat en del på asylboende, men får titta runt på vad som finns. 

Annars går jag och väntar på svar från nåt annat och bara längtar tills det kommer. 

Måste förnya mitt körkortstillstånd också, det går ut nu den 30 augusti. 

Ligger just nu och tittar på CSI Miami-marathon på Fox. En av mina favoritserier. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0