He's the closest thing to heaven

Idag har varit en skön och bra dag. 

Gick upp vid 8.30 och fixade mig. Åkte sen till Helsingborg och träffade Tatevik.
Vi shoppade lite och gick runt. Blev verkligen nöjd med kläderna jag fick med mig. 

Sen gick vi och åt Kinabuffé. Tror jag överkonsumerade sushin för fick en riktig matkoma sen. 
Kände för att ta bussen tillbaka istället för tåget. Undrar varför jag inte har gjort det innan för det va skönt att bara sitta där. Fast det kanske berodde på matkoman, haha. 

Somnade när jag kom hem och tror jag sov runt två timmar. 

Sen har det bara varit lugnt. Melodifestivalen nu på kvällen och ligger och sneglar på nån film nu. 

Imorgon blir det storhandling. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0