He's the one and forever mine

Ja, nu är det verkligen dags. 

Ligger just nu i soffan och tittar på tv. Tänkte inte göra så mycket mer idag utom att gå ner och hämta tvätten. 

Dagen idag har varit lugn. Bara varit iväg och tvättat bilen. 
Eller ja, jag var in charge of att lägga in polletter i maskinen. 

I fredags förra veckan var jag på det mötet jag skrev om i förra inlägget. Det gick väldigt bra så nu är det bara att vänta. Kommer berätta precis det handlar om om några månader. Känns iaf skönt att jag äntligen vågade ta steget.

Ska se Det okända nu och sen är det dags för Beck, tröttnar verkligen aldrig på de filmerna. 

Hoppas att nu när det har varit så varmt att det blir åska snart. Det är mitt favoritväder. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0