Having him is all I need

Idag har det redan gått tre veckor sen jag slutade på jobbet. 
Det har verkligen varit skönt och tiden har bestått av promenader, sovande och mys. Det är det som har behövts. 
Man behöver ladda batterierna ibland. 

Som jag har sagt innan så väntar jag på ännu ett besked. Det ska bli så skönt när allt är klart och jag ser verkligen fram emot det. 

Annars så händer det inte så mycket i helgen vad jag vet. Men det är skönt att bara sitta framför tvn också. Har börjat följa en massa saker som jag inte har kunnat göra innan på grund av jobbet. 

Har börjat känna av paniken lite för julklappar, men idéerna börjar formas i huvudet, så jag tror det löser sig. Det enda jobbiga är när man har en idé och ska försöka diskret luska fram med personen om det hade varit nåt för dem utan att det ska märkas vad man är ute efter. Men det är roligt. 

Nu ska jag snart börja med middagen, sen blir det nog en lugn kväll. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0