Just him and me in the most romantic city in the world

Ja, det har gått ett tag nu. 

Idag har jag fått en hel del gjort, så det är skönt att det är klart. 

Har mycket att se fram emot. 
Kommer snart skriva ut vad det är jag har menat de senaste månaderna. Var och tog blodprov förra måndagen inför det som ska hända och det gick över förväntan. Blev lite förvånad för jag är inte alls glad över nålar och blod. Men de är verkligen duktiga på vårdcentralen och vi bestämde att jag skulle titta bort, så jag inte skulle se vad sköterskan gjorde samtidigt som vi pratade om olika saker. 

Sen nu i december så blir det en resa utomlands. Det ska verkligen bli underbart och mysigt. 

Har sovit så konstigt de här sista dagarna. Lägger mig vid 01, men somnar inte förrän efter 04, sen är jag dödstrött på dagen. 
Inatt låg jag och vände och vred på mig, smög upp och drack lite vatten, gick och la mig igen, låg och tittade i min telefon, sen blir jag stressad över att jag inte somnar. 
Vaknade imorse från en riktig mardröm. Som tur är så var det nån som väsnades ute på gatan, så det inte blev värre, så det var skönt. 

Resten av kvällen blir det nog bara sitta vid tvn. Tycker mycket om den nya serien Syrror på TV4. Har ni inte sett den, så gör det om ni som jag tycker om såpaserier med spännande intriger. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0