He's truly the love of my life

Ja, nu var det ett tag sen. 

I förrgår var min sista dag på jobbet. Det var verkligen bitterljuvt och det har inte riktigt landat än. Men tror jag vänjer mig snart. 
Mina fina kollegor vet att jag äter chili till nästan allt, så det var nog inte svårt för dem att välja present till mig som ni kan se här nere, haha. 
Var på arbetsintervju i torsdags, så vi får hoppas att jag får det. 

Annars så har jag ju berättat att jag har väntat på ett svar angående nåt väldigt viktigt. Det har nu blivit godkänt och det känns helt underbart. Kommer dock vänta ett litet tag till innan jag berättar exakt vad det är. 

Ska börja tvätta nu och sen blir det nog ut en runda ikväll. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0