With him I have it all

Som den här veckan bara har flugit förbi. Visste inte förrän imorse att det var helg. 

Det var en riktig mysdag igår. Var först och jobbade. När jag kom hem blev det middag och lite tv-tittande. Sen på kvällen så blev det en biltur lite överallt för att se hur folk har julpyntat på sina hus. Verkligen mysigt. 

Idag har jag hunnit med en hel del. Tänkte dammsuga strax så det kan va en riktig söndag imorgon utan nåt speciellt. 
Ska iofs åka till Malmö och jobba, men annars så ska jag bara gå och handla till middagen. Passar på när jag ändå är där. 
Tänkte göra en gryta till middag imorgon. Får se vad det blir för innehåll i den. 

Nu sitter jag i soffan och tittar på en dokumentär på Netflix. Ska äta nåt snart, städa det sista och sen bara sitta här tills det blir dags att lägga mig. 

Kärlek&Respekt
(null)


Kommentarer
Postat av: Sofié

Men hallåååå Esteeeeer!! Har du en blogg alltså!? (Well duh). Tar på mig rollen som mentor och kräver en fika snart!

2017-12-16 @ 20:13:24
URL: http://svatantrya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0