He made my birthday just perfect

Den här helgen har varit den bästa på länge. 

I lördags var jag i Eslöv och träffade mina två före detta kollegor Evelina och Melita. Fick äntligen träffa Evelinas bebis. Åh, vad söt han är. 

Efter det blev jag hämtad och kvällen bjöd på överraskningar. 
Det är så mysigt att somna med ett leende på läpparna. 

Igår fyllde jag år och det var en helt perfekt dag. 

Sov ut ordentligt på morgonen och gick upp vid 11.30. 
Sen lite innan 13 bar det av till stan och det blev Kinabuffé. Jättegott var det och jag åt bland annat det jag har varit sugen på ett tag - anka. 

Senare blev det prinsesstårta, även där min favorit. 
Det var mys hela dagen och jag är så nöjd. 

Idag tog jag en rejäl powerwalkrunda. Det var skönt att komma igång iom att det inte blev nåt igår. 

Tänkte hoppa in i duschen nu, sen blir det nog bara tv-tittande resten av kvällen. 

Det blev inga bilder igår för att min telefon tyvärr är full, men lägger in en bild på mina goda räkmackor jag gjorde för några veckor sen. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0