He's everything I'll ever need

Ja, det var ett tag sen nu. 


Idag har varit en riktigt lat dag. Har legat och tittat i mobilen större delen av dagen. 
Sitter och tittar på Karate kid nu. En av mina favoritfilmer. 

Med magen efter operationen är det bra. Har dock märkt de senaste dagarna att jag blir mätt mycket snabbare än de senaste månaderna. Det gör mig lite fundersam men det är nog inga problem. Tar ju mina kosttillskott så jag får ju den näringen jag ska. 

Ska ut och gå en runda ikväll tänkte jag. Går ut och går nästan varje kväll. Tycker att det är skönt att gå när det är mörkt. 

Längtar lite till måndag för jag väntar på ett samtal som jag tror kommer då. 

Annars så på onsdag så ska jag passa en kompis hund till på söndag. Det blir nog roligt. Då blir det ju tvunget att jag går några rundor om dagen så det är bra. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0