He's my future right now

Då var det helg igen. Jag vet inte riktigt varför men har börjat att inte tycka så mycket om helger, speciellt söndagar. 


Det har hänt en del och bara bra saker.
Har äntligen anmält mig till körskolan så på tisdag har jag min första lektion där. Det ska bli roligt tycker jag. 

En annan rolig sak var att jag tog en bild tillsammans med Stefan Löfven när jag var och tittade på hans tal 1 maj. 

Annars så har det varit väldigt lugna och mysiga dagar med utflykter, övningskörning och planering inför framtiden. Har börjat träna en del nu. Det är så skönt att va där och lyssna på nån dokumentär under tiden. 

Nu sitter jag och tittar på Lyxfällan. Sen blir det bara handling och inte så mycket mer tror jag. Men tänkte gå en kvällspromenad senare. Tycker om när det är så tyst och knappt nån ute. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0