Waking up in his arms

Vilken vecka det har varit. Det har hänt mycket. Har börjat jobba nu bland annat. Det har varit riktigt roligt. 

Sen var jag och hälsade på mitt gamla jobb och mina fina gamla kollegor. 
Det kändes som att tiden hade stått stilla när jag gick in i byggnaden men det var så fint att träffa dem igen. 

Igår hade jag lite ensamtid så jag åkte till Malmö och Möllan och handlade mat. 
Tyckte att det var mysigt att gå runt själv i lugn och ro och titta. 

Idag fick jag äntligen sova ut. Vaknade lite innan 11, vilket jag aldrig gör annars, så jag var nog rätt utmattad. 
Åt frukost innan och nu ligger jag och tittar på Vänner. 
Ska strax resa mig från soffan och städa här. 

Annars händer det nog inte så mycket mer idag. 

Kärlek&Respekt
(null) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0