So lucky he’s mine

Nu var det ett tag sen igen. 

Sitter och tittar på en julfilm nu på Netflix, fick lite julkänslor igår när jag gick ut och det kändes riktigt kyligt. 
Älskar ju julen, så det var roligt att känna så. 

I veckan fick jag nytt jobb också. Det är inom Malmö stad så det känns lite sådär iom att jag fick nog av att jobba i Malmö i över fyra år. Men jag ser fram emot själva jobbet så det ska bli roligt. 

Annars blev det en trip till Stockholm förra veckan. Först dit och sen vidare till Smedjebacken. Vi stannade i Ludvika också och åt god kinamat. Jag har ju ingen nytta av buffé numer så det blev en förrätt med vårrullar. Gott var det. 
Hela resan tog över 24 timmar så det var nästan direkt i säng hemma sen. 

Tänkte gå bort till affären nu och handla lite kött till middagen. Vet dock inte riktigt vad än. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0