He lifts me up

Godmorgon, eller middag. 

Har inte gått upp än så för mig är det nog fortfarande morgon. 

Vaknade för nån timme sen och har bara legat här och tagit det lugnt. Inatt blev det en riktig långpromenad så jag var hemma igen vid 02.30.  

Den här veckan har varit rätt jobbig, fick beskedet att en väldigt fin person har gått bort. Förhoppningsvis så har han det bättre nu. 

Annars så var jag på återbesök för några dagar sen iom att det har gått ett halvår sen operationen. Det var ett gruppmöte så vi var fem stycken som satt och pratade om hur det har gått. Tyckte det var roligt och intressant. 

I förrgår blev det en roadtrip till Jönköping. Jag körde hela vägen fram och tillbaka. Behöver bara träna lite på stadskörning och sen är det förhoppningsvis klart. 

Idag tänkte jag inte göra nåt speciellt. Ska se klart Screamserien på Netflix, har fastnat helt för den, tycker att den är spännande. 

Nu blir det nog frukost. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0