I still fall in love with him every day

Det blev en sömnlös natt inatt. La mig vid 01.30 men har fortfarande inte kunnat somna. Vet inte riktigt varför. 

Idag har varit en väldigt fin dag. Utflykt först till Helsingborg och äta lunch och sen vidare till Jönköping. 
Kom hem igen vid 23.30 och kände mig trött men det försvann av nån anledning. 

Körde hela vägen hem från Jönköping och jag tyckte väl att det gick sådär. 
Men har iaf äntligen bokat uppkörning och teori. Så hoppas att jag klarar båda på första försöket. 
Halkan blev klar för lite mer än två veckor sen, så nu är det bara det sista kvar. 

Tycker om att sätta mål som jag strävar mot. Det viktigaste detta året är ju att jag får mitt körkort. 
Men sätter också upp andra småmål. 
Tex jackan jag har nu var ett av dem. När jag fick den så var den för liten men mitt mål var att komma i den till hösten, vilket jag har gjort. 

Ska försöka att komma ihåg att uppdatera oftare. 
Tänkte se om jag kan få några timmars sömn nu. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0